خلصت اجازه العيد


يوووووووه خلصت اجازه العيد وهنرجع تانى لهم الدراسه والامتحانات والهموم التقيله ربنا يستر وتعدى علينا بسلام يارب ويوفق الجميع الواحد مش عارف هيذاكر ازاى بعد ماكان مريح وكان باشا ومزاجه عنب بس هنعمل ايه باه لازم كده الحياه مش كلها عنب فى فاكهه كتير فى التلاجه لازم كلها تتاكل خلال التيرم ده وخصوصا انها السنه الاخيره يعنى يارب تعدى كلها بسلام وعلى راى المثل "قال يامربى فى ولد ولدى تطلع البت لامها "ربنا يوفقنا جميعا وتكون كده الامتحانات بردا وسلاما ان شاء الله وبعدين فى مقوله بتقول حب ماتعمل حتى تعمل ماتحب وادينا بنحاول نحب اهوه قول يااااااارب وادينا بنقول ماااااااااااااااءوبقدم لكل زوار البلوج بتاعى ورده عيديه لزوم التفاءل يعنى من باب ورده لكل مصرى وكل عيد وانتو طيبين.

15 Response to "خلصت اجازه العيد"

  1. مي says:

    ههههههههههه طب بتقدم ورده اهى رحيق الورد جاتلك بنفسها ياسيدى ههههههه شكلك ماشاء عسول والاجازة هيست اوى معاك ويالهوى على امثالك هههههههه ضحكتنى والله
    شد حيلك بقى وذاكر كويس خلاص مبقاش فى وقت وتاخد الاجازة تانى
    ربنا يوفقك

    Unknown says:

    ياااااااه قلبت عالواحد المواجع

    انا عندي امتحان بكرة .. ربنا يوفقنا جميعا

    وتعدي بسلام

    سلام عليكم

    ليييييييييه فكرتنى بالكليه وتعبها والمذكرة ورخمتها يلا الله كريم ويوفق الجميع ميرسى على زيارتك لمدونت المتواضعة وهحاول اخلى الموسيقى متشتغلش علشان متخضكش ;)

    ههههههههههههههههههههههه والله واضح

    انك شخصيه جميله ربنا يوفقك يارب

    وشد حيلك وكل عيد وانت طيب

    نورتنى جدا بزيارتك وباذن الله يدوم التواصل

    اقعد بالعافيه

    غير معرف says:

    خلصت اجازة العيد يا ابو صلاح و عيرجع الواحد يصطبح بوشكوا كل يوم الصبح
    ههههههههههههههه
    كنا خلاص ارتحنا يا اخي بس نعملوا ايه بقي
    هاخد مك الوردة و امري لله
    خليني انا الكبير
    D:
    عن نفسي لس مابداتش ف البروجكت
    قول يا رب
    (:
    romancii

    دايما بنقول يارب

    جميل اسلوبك

    حنتواصل ياقمر

    El_Tahan says:

    مى
    منوره فى البلوج والله وانا بقول البلوج ريحته بقت منعنشه ليه اتاريكى موجوده انتى اللى عسول ياباشا ده من زوقك وانا سعيد ان انا ضحكتك

    El_Tahan says:

    ذات النطاقين
    ربنا يوفقك فى امتحانك وتجيبى الدرجات النهائيه ان شاء الله

    El_Tahan says:

    silent girl
    هنعمل ايه باه ده باه امر واقع المهم شيدى حيلك ربنا يوفقنا ويوفقك ويوفق الجميع وبعدين مش تقفلى الموسيقى الموسيقى جميله بس هديها شويه وانا كمان سعيد بمرورك فى مدونتى

    El_Tahan says:

    ليس فقيرا من يحب
    انا سعيد انك بداتى كلامك بالضحك وان شاء الله يدوم التواصل بيننا

    El_Tahan says:

    romancii
    انا سعيد بردك ده يافهمى باشا وان شاء الله لازم كل يوم تصطبح بوشى وخليك انت الكبير

    El_Tahan says:

    جارة القمر
    لازم نقول يارب لو مش هنقول كده مش هتمشى اكيد هنتواصل باذن الله

    بالتوفيق إن شاء الله...

    غير معرف says:

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    شكر وتقدير

    يسعدنا ان ندعوكم الى حفل شكر وتكريم بالمدونة نظرا لمشاركتكم فى افتتاح المدونة.

    ونحيطكم علما بأن مدونتكم وضعت فى قائمة شركاء النجاح بالمدونة.

    كما يسعدنا ان نقدم لكم كما وعدنا إجابة مجمعة للتاج.

    كلمة حق .... أخر العنقود

    الطحان says:

    السلام عليكم ورحمة الله
    الباشا طحان
    وانا طحان برضه ويشرفنى نتعرف
    معرفش وسيلة اتصال ... لكن ممكن اتواصل
    معاك وإن شاء الله خير .. للعلم طحان من
    الغربية الاصول صعيدية .
    والسلام سلام .
    اخوك الطحان

إرسال تعليق

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme