ياليله العيد......انستينا



الطحان يهنئ شعب مصر بحلول عيد الاضحى المبارك ويتمنى لكم عيدا سعيدا وجميلا وملئ بالاكل الجميل. الاكل ده عايز له يوم لوحده عشان كده عيد لاضحى اربع ايام لان فى يوم للاكل بس اما عيد الفطر تلاته لان اكله ضعيف انا بقول لكل واحد يخاف على نفسه انا عن نفسى مش هخاف هههههههه انا هاكل ده العيد مره واحده فى السنه هههه.العيد ده ملئ بالزكريات والفرح والمرح انا بحبه لان الواحد بيعيش الفرحه الحقيقيه اتمنى ان انتو تكونو سعدا زيي او نص سعادتى لان سعادتى من قلبى وربنا يسعد كل الناس.

7 Response to "ياليله العيد......انستينا"

  1. El_Tahan says:

    كل سنه وانت طيب ياابو صلاح وتفضل فرحتك منوره الدنيا

    Che Ahmad says:

    كل سنة وانت طيب يا ابو صلاح

    وعقبالنا يا كبير

    عسى كل ايامكم عيد :)

    El_Tahan says:

    شكرا اقصوصه وربنا يخلى ايامك كلهل اعياد

    El_Tahan says:

    وانت طيب ياتشى وبالف سلامه

    شكرا أخي في الله الطحان على مرورك الكريم لمدونتي المتواضعة ..

    وكل سنة وانت والأمة افسلامية العربية بخير ..

    مع ملاحظة أن هذه التدوينة فقط تظهر لدى بدون كلام فقط مربعات ولا أعرف السبب هل هو مني أو من حضرتك ..

    على العموم ألف شكر أخي في الله وبارك الله فيك ونفع الله بك الأمة الإسلامية العربية

    El_Tahan says:

    وانتى وكل الامه الاسلاميه بخير بس انتى اول حد يقولى على حكايه المريعات دى مش عارف من عندى ولا من عندك مش قادر احدد بس انا متشكر لمرورك على مدونتى المتواضعه وكل سنه وانتى طيبه

إرسال تعليق

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme